Monday, September 7, 2009

The memories (:

Girls ~

We're 2 shorties when form2 ! haha now he's not !
年轻的我 ~ 哎~ x]
The planets , we won ! spot me !
2007 . Jupiter
Form4 concert ! The long hair one is ZHENYI x)
Beautiful 2007 with Beautiful long hair zzz .
Me & Piccolo with the silly pose ! First world ~
Genting International Indoor Competition ! Spot me !
超年轻的他们 Laugh Out Loud !! Don't kill me when see this !!


小型花式操 me & Han Teck ( paise dont know his name )

Four of us ! x)

Just feels like wanna blog ..
Went wenlee & Huishing's blog just now
When I was reading HuiShing's blog,


I realize that I'd missed so much moments with Band's members


I love music ! Seriously


But sometimes I really hate some members' attitudes


They just act like a stupid .




中一 我热爱团体


很爱自己的乐器


Flute & piccolo


我一直很努力很努力的练


因为我真的很想要争取到出场机会




中二 我还是热爱团体


只是这一年 很不一样


花式操 对每一人来说都是最重要的一场比赛


对我来说 不仅仅是重要 而且是很厉害的 = =


本来 那一年的我 可以出场 而且是出piccolo


But , 一个senior抢掉我的位


组长说 她没有出过给她出咯


zzz


我真的很失望很伤心


因为我的好朋友们都有在里面


只有我 ...




中三 对团体的热爱减少了


虽然这一年我有出场


只是 让我很不开心


懒惰是真的懒惰


不过 mainpoint 在于 Band的人事物


令我很反感


很多时候 不是我不要去


是某些人的举动让我很讨厌


但是最后还是坚持的走完了


虽然中三的花式操不是很开心


但 年尾的一场比赛 是美好的结局for me (:


[ 结局:因为我离开了]

想着当时说什么也不肯去活动的时候 x)



中四 很开心解脱了

出完音乐会 我真正的解脱了

我想要离开很久了

我真的离开了


只是 ... 有时候会很矛盾的想要去活动

其实有时候真的还蛮享受那种生活

很充实 很开心 很疲倦

但 我还是选择了离开

看着自己和他们的关系越来越疏远

其实也不好受

进去乐室都没有半个人能聊天

他们聊的 我又插不进

很可悲吧 ..



如果再给我选择一次

我 不会离开 (:

JSPO member forever !

No comments:

Post a Comment