Tuesday, January 19, 2010

hey peoples .
I'm here again ..
I'm really not in the mood .
We're seperated .
Yet he's still the one I love .
I don't know what to do ..
Since the day he left me .
Cry . Cry & cry .
He don't know how much I loved him .
Perhaps he knew but what to do ?
I can't control what's in his mind ..
My mood just so sucks ..
Someone's actions are so irritating me !
Please get out off this world .
( don't ask )
Thank you the friends & babes who accompany me .
Especially khoonwei .
She helps alots .
Ily (:
& Cathy , Wanyin , Suki & xx ;)
XX ,
THANK YOU SO MUCH !
I don't know what to say , just thanks (:
& also USA huanzhuu .
This huanzhuu is my angel xD
Huanzhuu make my happy when I'm sad .
Sorry angel ,
last night didn't reply you cause my line putus .
Don't mind ya !! Sorrry
But everything I need ,
is HIM ..
I miss him like hell .
Since he left my house .
打算回去要给他一个惊喜
但 这是一个来不及的惊喜..
就在上个星期的今天
我们分手了
一切来得太快
我接受不了
好突然的一句 : 我们分手吧
我该怎么反应?
眼泪就像决堤 崩溃了
怎么说也停不下来..
分手的前两天
我送他的钱包不见了
分手的当天
想了想
会不会是分手的前兆
过了几天 还是在想
不见了的爱 就像不见了的钱包
永远都找不回吗?
但那天他告诉我 钱包找回了
我说 不知道我们的爱会不会和钱包一样 可以找回来
.....
听到李圣杰的抱歉
就像是我现在的处境
* 能不能够让我们重来一遍
你对我是否还有相同感觉
我不想要在对自己抱怨
也不想再狼狈
能不能够让我们回到从前
回到那一天当我们还相恋
你说过要陪我到永远 还是你在敷衍 .. *
我还能做什么 还能说什么..
我很爱他
我很想他
我很需要他
我不想结束不想失去
眼泪再次决堤 ..
很想他的味道
他的怀抱
他的全部
家里满满的都是我和他的回忆
要我怎么忘了他?
我快要崩溃了..
撑不下去了
什么 也不想说了 ...

No comments:

Post a Comment