Tuesday, August 11, 2009

The Sweet Begining of August ♥

von's house (:


8th of August , my birthday ;)
Hello readers (:
I'm back !
Cause 我被诅咒啦 !!!
如果我没有写 我就变45kg , mopeng , 像DOMO那样黑 .. = =





8th of August ,
我的家人 从吉隆坡赶回来帮我庆祝生日
哈哈哈哈
幸福咯我 x)


I should be in school that day but my dad said NO !
lols .
He jealous cause he said my friends are important than him . LMAO



我收到很多很多的wishes (:
开心 *


每个人我都没有回复
因为我没有钱啦 x)
而且有很多我不认识的人
The longest messege was from NG KHOON WEI !

hahahahahahahah






早上9点多 我就醒了
准备准备
去载张先生
然后去pacific问电话的东西
晚上 就拿到了 ~~
我的G705 ! 金色的 !


然后去Penang 妈妈剪头发

在他剪头发的当儿


我就 .......


hahahahahhaha 有一张我很喜欢的 我没有放

下次啦蛤 ~~





然后就去Queensbay
走走走走走走
我&他不开心啊 ~
因为 .... shhhhhh : x
很好笑的原因啦 ~
傻瓜咯你 我爱你啦 ;p
然后去看Converse 的书包
人家讲要送给我啊 ~ x)
结果当天没有买
哈哈


大概走到8点多
爸爸就去car park拿车咯 ~
car park 看到外面的风景嘛

料有人就讲咯 ~
你看外面 等下8点30 就会有人放烟花


哈哈哈哈哈
你们看这个好笑的人 x)
最喜欢乱说话了
不过我喜欢 !

料 我们就要去吃东西
吃韩国餐
在车上 我和他玩剪刀石头布
输的被Slap x)
他slap我很大力 !!!
哈哈哈哈 我也打得不轻


开心死我 !!







到了那边
下雨
然后又要等很久
哟~~~~

拍照 ~~~




11点多 到家 洗澡 睡觉 (:
开心的一天





9th of August ,
早上 也是很早就醒了
去外婆家
吃早餐
12点多就去瑞莹家~
4点和阿滨哥 玩 wii x)
6点半去Yvonne家
8点半去auto city
对不起 让你们久等了 ):
去swensens
hahahahahahaha
我们很厉害吃
吃了Rm260 !
不过 开心就好 对吗 (:








还有很多照片 (:
下次啦




Back home . The tired me !









11th of August , TODAY

I went jusco with hubby & his friends after my add maths class tambahan
We bought something needed . x)


We bought 2 bottles of HL milk . haha
他说 :我要补你的身体
hahahahaha xp
Then Then Then
We went Converseeee
&
bought the school bag we saw at Queensbay
Both of us love it (:

The only man I love <3



















My school bag (:


. Oh shit ! I'm so tiny = = ..

Thanksss my hubby , I love you
I'll always love you <3>











No comments:

Post a Comment